نفیس24 نمایندگی محصولات ال جی و سامسونگ
 
فروش محصولات ال جی ، سامسونگ، بوش و... .::. تلویزیون، ساید بای ساید، ظرفشویی ...
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





فروش ویژه یخچال فریزرهای بالاپایین
حتما شما هم قصد خرید یخچال فریزر برای شرکت یا محل کارتون رو دارید. یا شاید تازه تشکیل خانواده دادید و نیازی به فضای بزرگ برای مواد غذایی ندارید. در هر صورت یخچال فریزرهای با طراحی بالاپایین و بالعکس برای این مواقع طراحی و تولید شده اند. اندازه این محصولات از 3 تا 20 فوت در حال ساخت می باشند. در مواردی از این محصولات یخچال در بالاو فریزر در پایین دستگاه تعبیه شده است و در طرف مقابل جای فریزر و یخچال در آنها جا به جا میشود.
یخچال فریزرهای تولید جدید همگی از گازهای با خاصیت ضدبرفک و ضد یخ‌زدگی بهره میبرند که به لایه اوزون هم صدمه ای وارد نمی‌کنند. از ویژگی های بارز این محصولات میتوان به فضای کافی جهت نگهداری مواد غذایی، کشوهای تازه نگهدارنده، جریان هوای چندگانه، فیلترهای رفع بوی بد و ... نام برد. فضای آبریز در این محصولات طرح زیبایی را در درب ایجاد کرده است.
فروشگاه #نفیس24 با توجه به نیاز بازار و تنوع سلایق خریداران خود از برندهایی چون اکولوکس، شارپ، هیوندا، الجی، سامسونگ و ... [یخچال فریزر بالاپایین]

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 28 مهر 1397برچسب: قیمت فریزر، قیمت یخچال، یخچال فریزر بالاپایین، یخچال فریزر پایین‌بالا, توسط علیرضارحمتی

محصول ماشین ظرفشویی در بازار بسیار نایاب شده است. این روند به صورتی است که ظرفشویی های موجود با قیمت گزافی به فروش می رسند. هر چند گرانی ها دلیلی شد تا شرکت های با نام کمتر آشنا، قدرت خود را به رخ بکشند و به برندهای آشنا نزدیک شوند.

ماشین ظرفشویی های شارپ و هیوندا محصولاتی بودند که شاید کمتر دیده می شدند ولی با پیدایش شرایط فعلی آشکار شد که کیفیت آنها چیزی کمتر از برندهای دیگر نداشته است. این در مقابل قیمت های فروش این محصولات کاملا توجیه پذیر است.

چنانچه قصد خرید ماشین ظرفشویی با ظرفیت متفاوت دارید کافیست به #نفیس24 مراجعه نمایید. اگر تمایل به مشاهده محصول اصلی دارید کافیست به فروشگاه های فیزیکی نفیس مراجعه فرمایید. آدرس فروشگاه های فیزیکی نفیس در قسمت درباره ما شرکت قابل مشاهده می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان ما نیز میتوانید از طریق گفتگوی آنلاین سایت و یا تماس با شماره های موجود اقدام نمایید.

 

021-77222397


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 26 مهر 1397برچسب:قیمت انواع ظرفشویی هیوندا،ظرفشویی مبله،ظرفشویی رومیزی, توسط علیرضارحمتی

تلویزیون های ایکس‌ویژن از محصولات شرکت کره جنوبی می باشد که توسط شرکت مادیران گارانتی و در بازار عرضه میشوند. این محصولات در مدل هوشمند با دیگران رقیبان خود رقابت تنگاتنگی در بحث امکانات و قیمت دارند.

تلویزیون هوشمند ایکس‌ویژن

تا جایی که در مدل 55 اینچ این برند با نصف قیمت با برندهای بزرگی چون ال‌جی و سامسونگ در رقابت هستند. تلویزیون های هوشمند ال‌جی و سامسونگ به ترتیب به سیستم های عامل WebOS و تایزن مجهز هستند. این سیستم ها توزیع گسترده ای از سیستم عامل رایگان لینوکس میباشند. در طرف مقابل تلویزیون ایکس‌ویژن از سیستم عامل محبوب اندروید [تلویزیون های ایکس‌ویژن]


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 21 مهر 1397برچسب:اندروید، تلویزیون هوشمند، قیمت تلویزیون ایکس‌ویژن, توسط علیرضارحمتی

شاید شما هم به قول قدیمی ها "دستتون به کم نمیره". همیشه تو خریدها به بیشتر خریدن و کم نبودن فکر میکنید. تو این زمان هست که خانم خونه دردسر نگهداری رو به دوش میکشه.

اگر کالاهایی که خرید کردید کمتر خراب میشن مشکلی تو نگهداری اونها ندارید. ولی چنانچه میوه و مواد خوراکی خرید میکنید حتما فکر جا دادن تو بهترین قسمت یخچال برای بیشتر موندن و یخ نزدن اولین فکر شماست.

کشوی تازه نگهدارنده سبزی و میوه

یخچال‌های روز دنیا بر اساس نیازهای ما طراحی می‌شوند. محفظه های مختلف در طول زمان به آنها اضافه شده است. جای تخم مرغ، محفظه نوشیدنی یا بار، محفظه آبریز و ... . کشو و محفظه تازه نگهداری میوه و سبزیجات با ابداع یک روش ساده[محفظه تازه نگهدارنده]


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 مهر 1397برچسب: کشوی تازه نگهدارنده، قیمت یخچال فریزر, توسط علیرضارحمتی

آبمیوه گیری سام برای آبگیری تمام میوه‌ها

تا حالا آب گوجه خوردید؟؟؟

نمیدونستید برای پیشگیری و درمان بعضی سرطان ها بسیار مناسب است. دیگه حتما میدونستید یکی از رژیم های لاغری خوردن گوجه یا آب اون هستش.

تا حالا آب پرتقال + نارنگی و گریپ فروت رو با هم ترکیب کردید تا مزه جدیدی ابداع کنید؟

اگر ابداع شده یکبار امتحان کنید.

تا حالا آب سیب رو بعد از تمرین سخت بدنسازی میل کردید تا قند بدنتون به سرعت بالا بیاد و حس خوبی پیدا کنید؟

حتما امتحان کنید ولی با سیب کامل و نیازی به برش آن نیست.

تا حالا که آب هندوانه [خواص میوه ها]


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 مهر 1397برچسب: آبمیوه گیری سام، سام گروپ، سرماخوردگی، قیمت محصولات سام, توسط علیرضارحمتی

اگر شما هم به دنبال خرید لوازم خانگی در چند ماه اخیر بوده اید، شاهد این موضوع هستید که فروشندگان یا جنس نمیفروشند یا بالاتر از قیمت اعلام شده جنس را تحویل می دهند. وضع خرید و فروش در بازار فعلی کمی ناراحت کننده است. خریداران با پرداخت مبلغ بیشتر از خرید خود راضی نیستند. در طرف مقابل فروشندگان با جایگزینی به قیمت بالاتر کالای فروخته شده نیز ترس از فروش دارند. اگر نیاز شدیدی به خرید لوازم خانگی برای منزل خود ندارید، تا ثبات اقتصادی کمی صبر کنید. چناچه در حال تشکیل خانواده هستید و نیاز مبرم به لوازم مورد نیاز خود دارید، شاید بهترین زمان برای خرید حالا باشد.

کمی در شرایط خود تامل کرده و سپس اقدام به تصمیم گیری نهایی نمایید ...


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 مهر 1397برچسب:افزایش قیمت محصولات، دوبه شک بودن، فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی, توسط علیرضارحمتی

یکی از سخت ترین امور داخلی خانه شستن ظروف هر وعده غذایی می باشد. شاید برای بیشتر آقایان این دشوارترین کار دنیاست و برای قاشق به قاشق یا بشقاب به بشقاب آن می بایست سختی کار گرفته شود. با وجود ماشین های ظرفشویی در ابعاد و ظرفیت های مختلف، تمام آقایانی که یکبار این فعالیت را به صورت دستی انجام داده اند مجاب به خرید این دستگاه برای منزل خود می شوند. 

ماشین های ظرفشویی برای [محصولات ماشین ظرفشویی]


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 مهر 1397برچسب:قیمت ماشین ظرفشویی، محصولات ماشین ظرفشویی، نت‌پلاس، کلارو, توسط علیرضارحمتی

 

بدون شرح!!!!!


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 مهر 1397برچسب:, توسط علیرضارحمتی

در یخچـــــال فــریزرهـــای اکــولوکس با استفــــاده از فـــــن آوری عــــایق بندی سیکلوپنتان ضریب نفوذ حرارت به حــداقل رسیده و به وسیله نوارهای دور درب آنتی باکتریال، مواد غذایی و سبزیجات تا مدت زمــان بالایی تازگی روز اول را حفظ می نماید.

 نوارهای دور درب آنتی باکتریال نسبت به نوارهای دور درب عمومی پهنتر و قدرت جذب بیشتری دارند که باعث می شود رد و  بدل هوای گرم و سرد از داخل به خارج و بالعکس در یخچال و فریزر به حداقل برسد. این طراحی کمک شایانی به کمتر مصرف شدن انرژی نیز می نماید. از این لحاظ هست که رده مصرف انرژی در محصولات با نوار آنتی باکتریال A و به بالاست، که نشان از مصرف [نوار دور درب ضد باکتری]


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 3 مهر 1397برچسب:فریزر اکولوکس، قیمت یخچال فریزر، یخچال اکولوکس، یخچال فریزر بالاپایین, توسط علیرضارحمتی

جاروبرقی های با جریان تندباد اصطلاح جدیدی نیستند. این جاروها برای اولین با در سال 1980 میلادی (1359 شمسی) توسط فردی به نام جیمز دایسون طراحی و ساخته شد. هر چند طراحی فعلی این ویژگی با زمان پیدایش و ظهور آن کمی تفاوت دارد ولی کاربرد آن در مکش هوا و پرتاب به همان صورت است. گردباد / تندباد / سایکلون، هوا را توسط چند سیلندر در امتداد یک مسیر مارپیچ انتقال میدهد. این عمل باعث میشود ذرات خاک یک نیروی گریز از مرکز را تجربه کنند و سبب می شود بدون احتیاج به فیلتر خاصی، ذرات خاک حذف و در ته سیلندر ته نشین شوند. از این بابت که جریان بالای هوا از طریق چندین محفظه حرکت میکنند باعث مکش پیوسته در این سیستم خواهد شد. شاید با پیدایش این گونه از جاروبرقی ها همچنان به دنبال کیسه مخزن آن بودید، ولی این ابداع شما را از خرید گاه گاه کیسه و یا شستن و خشک کردن آن راحت کرده است. [جاروبرقی با جریان تندباد]


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 مهر 1397برچسب:جاروبرقی سایکلون، جاروبرقی ها تندباد، قیمت جاروبرقی, توسط علیرضارحمتی