نفیس24 نمایندگی محصولات ال جی و سامسونگ
 
فروش محصولات ال جی ، سامسونگ، بوش و... .::. تلویزیون، ساید بای ساید، ظرفشویی ...
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





 

حتما زمان هایی زیادی براتون اتفاق افتاده که به دنبال کالا یا محصول خاصی در بازار و سایت های اینترنتی می گردید ولی آن را پیدا نمیکنید. بعد از خسته شدن از این گشت و گذار به خرید مورد مشابه آن اقدام می نمایید. این امر باعث میشه از خرید خود رضایت کامل نداشته باشید یا خرید جدید تمام خواسته های شما رو تحت پوشش قرار نده.

فروشگاه اینترنتی نفیس24 طی یک همه پرسی ویژگی جالبی رو برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. در این طرح شما محصول دلخواه خودتون رو با مشخصات به همراه شماره تماس برای ما ارسال میفرمایید. کارشناسان و مدیران فروش فروشگاه نفیس24 با پرس و جو در بازار و نمایندگی های مرتبط از موجودی و قیمت کالا مطلع میشوند و نتیجه نهایی را به اطلاع شما میرسانند.

چنانچه قیمت و مشخصات محصول با کالای مورد نظر شما هم راستا بود، کالا با قیمت مناسب برای شما خریداری خواهد شد و در اولین فرصت به دست شما میرسد.

بدیهی‌ست تمام مراحل با هماهنگی سفارش دهنده کالا و محصول انجام خواهد شد.

از این رو جهت سفارش کالایی که آن را نیافته اید به سایت نفیس24 و بخش کالایاب مراجعه بفرمایید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 اسفند 1397برچسب:سفارش تلفنی، سفارش محصول، قیمت کالای دیجیتال، کالایاب, توسط علیرضارحمتی

هر سال در اسفند ماه وعده گاه ما مردان برای #نظافت خانه و منزل می باشد. کمک به همسر و مادرتان را پیشه خود قرار داده و در #نظافت منزل خود کوشا باشید.

 اگر #خانه‌تکانی برایتان سخت است نشانه ای دارد! نشان از این دارد که از ابزار صحیح #نظافت استفاده نمیکنید. پس قبل از این که دیر شود جستجوی بهترین ابزار نظافت را آغاز کنید. 

ابزارهایی مثل #زمین‌شوی | اسپری نظافت تلویزیون | مواد #شوینده ظروف [لوازم شستشو و نظافت]

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 5 اسفند 1397برچسب:ابزار نظافت،اسپری نظافت تلویزیون | LCD | LED،قیمت زمین شور،نظافت سطوح, توسط علیرضارحمتی

 

  1. طبخ غذا بدون روغن
  2. گرم نگهدارنده غذا
  3. زندگی سالم

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 13 بهمن 1397برچسب:زندگی سالم،استیک‌پز, توسط علیرضارحمتی

تخفیف شگفت‌انگیز لوازم خانگی توکار

خیلی از ما به طراحی خانه‌های مدرن علاقمندیم. طراحی با رنگبندی و چیدمان مختلف حس زیباشناختی ما را به وجد می‌آورد. لوازم خانگی هوشمند بخشی از این طراحی به شمار می‌آیند. در طرف دیگر نوع چیدمان لوازم، تنوع زیادی در سبک خانه و روش زندگی ارائه میدهد.

لوازم خانگی توکار (Built-In) به واسطه نوع طراحی و چینش زیبایی چشم نوازی به خانه میدهند. این وسایل با توجه به نوع طراحی می بایست از بهترین کیفیت ساخته شوند. الزام در کیفیت مناسب در این نوع از طراحی باعث آن شده تا قیمت این محصولات به مراتب از محصولات مشابه با ساختار و چینش عادی بیشتر باشد.

برای مثال یک مایکروویو سولاردام یا سامی در برندهای سامسونگ و ال‌جی را میتوان با قیمتی بین 4 تا 6 میلیون خریداری نمود. ولی در یک مایکروویو توکار در برند آریستون، قیمت به 9 تا 11 میلیون افزایش پیدا میکند. شاید این افزایش قیمت کمی عجیب به نظر برسد، ولی با توجه به الزام در کیفیت بیشتر این نوع از محصولات(توکار) توجیه قیمت میتواند منطقی باشد.

محصولات آریستون از فناوری و ساخت کشور ایتالیا بهره میبرند که توسط شرکت خدمات طلایی نیکان ضمانت و بفروش میرسند. تنوع و تعدد در محصولات آریستون بسیار بالاست و هر شخصی با هر سلیقه ای قادر به انتخاب محصول مورد نظر خود می باشد.

محصولاتی از قبیل: فربرقی، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، یخچال فریزر بالاپایین، هود گاز، مایکروویو، یخچال فریزر دوقلو، ماشین ظرفشویی و ... بخشی از لوازم خانگی توکار این برند معتبر می باشند.

جهت ملاحظه نمودن تنوع محصولات و یا مشاهده کیفیت این برند کافیست به سایت فروشگاه نفیس24 و یا به صورت حضوری به فروشگاه های فیزیکی این شرکت مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است تمامی محصولات این برند تا پایان ژانویه (اواسط بهمن ماه 1397) شامل تخفیف ویژه می‌باشند.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 29 دی 1397برچسب:لوازم خانگی آریستون، لوازم خانگی توکار, توسط علیرضارحمتی

فروشگاه اینترنتی نفیس24 با فرارسیدن فصل زمستان فروش ویژه خود را شروع نمود. این فروش شامل موارد ذیل می باشد:

 

 

لطفا برای اطلاع از قیمت ها و بازدید از سایت جدید نفیس24 عجله نمایید...

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 دی 1397برچسب:استیک‌پز،فروش ویژه،تخفیف زمستانه, توسط علیرضارحمتی

حتما شما هم از طبخ غذا با روغن خسته شدید. یا به دنبال تهیه غذاهای به روش های طبیعی و بدون تاثیر در خواص مواد غذایی هستید. اولین مرحله در شروع یک ورزش حرفه ای، حذف یا کم نمودن روغن از سبد غذایی می باشد. اگر برای خود یا یک خانم باردار غذا تهیه می کنید، اولین چیزی که به ذهنتان می رسد، تهیه یک غذای ۱۰۰ درصد طبیعی است.

چطور میتوان هم یک غذای خوب با گوشت سفید یا قرمز درست کرد و هم از روغن و مواد اضافه استفاده نکرد؟

چطور قادریم رژیم های سالمی را هم در خانه و هم در مسافرت ها رعایت کنیم؟

مگر امکان دارد غذا ها بدون نیاز به روغن طعم خوبی داشته باشند؟

ابزارهای پخت

ابزارهای پخت و پز در حال پیشرفتند و نحوه پخت و طبخ متنوعی از روش های تهیه غذا را برای ما به ارمغان می آورند. طراحان این ابزار پخت، با هدف خاصی دست به تولید این محصولات [روش پخت بدون روغن]


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 8 دی 1397برچسب:آشپزی آسان،استیک‌پز، طبخ بدون روغن، گریل, توسط علیرضارحمتی
کادو و هدیه دادن خیلی از ماهارو خوشحال میکنه. لذت اینکه یک نفر به فکرت هست، شیرینی خاصی داره. هدیه حتما نیازی نیست یک کالای گرون قیمت باشه. نیازی نیست خیلی بزرگ و تو چشم برو باشه. میتونه یه شاخه گل قرمز یا زرد رنگ باشه. کافیه بوی خوبی بده و عطرش همه جارو پر کنه. میتونه ساده ترین نیاز یک فرد باشه.
 
 
ولی یه موقعی دوست دارید هم هدیه ارزون قیمت و هم مورد نیاز رفیقتون رو بهش هدیه بدید. اون موقع هست که باید کمی بیشتر بگردید.
  • اگر رفیقتون ورزشکاره یه توپ یا کتونی ورزشی کادو بدید
  • اگر با رایانه سرو کار داره 2 عدد باتری قلمی برای موس بیسیمش هدیه بدید
  • اگر دانشجو هستش یه بلیط شارژی مترو براش بخرید
  • ...
شاید همگی اینها ارزون قیمت باشه ولی تو جاهای حساس کمکشون میکنه و به یاد شما می‌افتند. اینجاست که خنده در صورتشون نقش میبنده و کادوی ارزون قیمت شما جونشون رو نجات میده.
  لیست کالاهای ارزون قیمت  
تو بازار لوازم خانگی [لوازم خانگی ارزان قیمت]

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 آذر 1397برچسب: کالای ارزان قیمت، کالای هدیه، کادو تولد, توسط علیرضارحمتی

خدارو شکر امسال بارش برف و باران خیلی زود شروع شد. در تهران بزرگ شاهد بارش زیبای باران بودیم. در چندین شهر و استان اطراف هم بارش برف همه را شگفت زده کرد.

یکی از پیامدهای بارش زودرس برف و باران، سرما و سوز شدید می باشد. در همین تهران که هنوز خبری از بارش برف دیده نشده به واسطه بارش برف در کوه های اطراف، سوز شدیدی را شاهد هستیم.

فروش ویژه بخاری تابشی | برقی | شوفاژ برقی

فروشگاه #نفیس24 جهت رفاه حال مشتریان خود به همکاری با شرکت‌های ایرانی آبسال، پارس‌خزر، سام‌گروپ مبادرت ورزیده است. از محصولات ایشان می توان به بخاری های تابشی(گازی)، بخاری برقی [لوازم گرمایشی]


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 20 آبان 1397برچسب: بخاری برقی، بخاری تابشی، قیمت بخاری، شوفاژ برقی, توسط علیرضارحمتی

افزایش نرخ برندهای معتبر تا هفته آینده

افزایش 20درصدی قیمت لوازم خانگی #شارپ تا یک هفته دیگر


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 آبان 1397برچسب:افزایش قیمت،لوازم خانگی شارپ, توسط علیرضارحمتی
فروش لپ‌تاپ های روز دنیاهر پردازنده ای از یک سری مولفه های پیش فرض جهت پردازش استفاده میکند. MMX - SSE4.1 - AVX2 - AVX512 - F16C - AMD64 مولفه هایی هستند که در سرعت پردازش یک پردازشگر تاثیر زیادی می گذارند. جدیدترین مولفه قرار داده شده از سوی سازندگان سی پی یو می توان به AVX512 اشاره نمود. این ویژگی به تعداد خانه ها با ظرفیت یک عدد اعشاری اشاره میکند. اگر سرعت لود و بارگذاری در یک برنامه را مبنا قرار دهیم. پردازنده ای که از ویژگی AVX512 بهره میبرد تا 10 برابر سرعت پردازش [لپ‌تاپ های با مولفه]

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 آبان 1397برچسب: سنسور اثرانگشت، قیمت لپ‌تاپ, توسط علیرضارحمتی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 22 صفحه بعد