نفیس24 نمایندگی محصولات ال جی و سامسونگ
 
فروش محصولات ال جی ، سامسونگ، بوش و... .::. تلویزیون، ساید بای ساید، ظرفشویی ...
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





خدارو شکر امسال بارش برف و باران خیلی زود شروع شد. در تهران بزرگ شاهد بارش زیبای باران بودیم. در چندین شهر و استان اطراف هم بارش برف همه را شگفت زده کرد.

یکی از پیامدهای بارش زودرس برف و باران، سرما و سوز شدید می باشد. در همین تهران که هنوز خبری از بارش برف دیده نشده به واسطه بارش برف در کوه های اطراف، سوز شدیدی را شاهد هستیم.

فروش ویژه بخاری تابشی | برقی | شوفاژ برقی

فروشگاه #نفیس24 جهت رفاه حال مشتریان خود به همکاری با شرکت‌های ایرانی آبسال، پارس‌خزر، سام‌گروپ مبادرت ورزیده است. از محصولات ایشان می توان به بخاری های تابشی(گازی)، بخاری برقی [لوازم گرمایشی]


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 20 آبان 1397برچسب: بخاری برقی، بخاری تابشی، قیمت بخاری، شوفاژ برقی, توسط علیرضارحمتی

افزایش نرخ برندهای معتبر تا هفته آینده

افزایش 20درصدی قیمت لوازم خانگی #شارپ تا یک هفته دیگر


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 آبان 1397برچسب:افزایش قیمت،لوازم خانگی شارپ, توسط علیرضارحمتی
فروش لپ‌تاپ های روز دنیاهر پردازنده ای از یک سری مولفه های پیش فرض جهت پردازش استفاده میکند. MMX - SSE4.1 - AVX2 - AVX512 - F16C - AMD64 مولفه هایی هستند که در سرعت پردازش یک پردازشگر تاثیر زیادی می گذارند. جدیدترین مولفه قرار داده شده از سوی سازندگان سی پی یو می توان به AVX512 اشاره نمود. این ویژگی به تعداد خانه ها با ظرفیت یک عدد اعشاری اشاره میکند. اگر سرعت لود و بارگذاری در یک برنامه را مبنا قرار دهیم. پردازنده ای که از ویژگی AVX512 بهره میبرد تا 10 برابر سرعت پردازش [لپ‌تاپ های با مولفه]

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 آبان 1397برچسب: سنسور اثرانگشت، قیمت لپ‌تاپ, توسط علیرضارحمتی

تقریبا تمامی لوازم خانگی در استانداردهای اعلام شده به میزان مصرف انرژی نشانه گذاری می شوند. این نشان هر چقدر به رنگ سبز نزدیکتر باشد محصول فوق بیشتر دوستدار محیط زیست معرفی می‌شود. 

در اجاق گاز هر چقدر میزان انرژی مصرف شده با گرمای تولید شده نزدیکتر باشد نشان A به آن تعلق می گیرد. این در حالیست که مهمترین عامل مصرف و تولید گرمای درست در یک اجاق گاز طراحی سرشعله های آن است. مهندسی طراحی در این بخش هر چقدر دقیق تر باشد، انرژی مصرفی به بیشینه دمای خود در خروجی آشکار می شود. به عبارت ساده تر هر چه طراحی اجاق در سرشعله بهتر باشد، گاز مصرفی به بهترین شکل میسوزد. سوختن بهتر به معنای تولید انرژی بیشتر است.

کشور ایتالیا یکی از قطب های بزرگ در صنعت اجاق گاز می باشد. شرکت های مختلف داخلی از جمله اخوان | مورانو | لوکاتی با بهره بردن از فناوریهای بروز این کشور در تلاشند بهترین محصول خود را به مشتریان ارائه نمایند. مصرف کمتر انرژی به منزل رضایت مشتری از خرید خود می باشد. از دیگر مزیت های این اجاق گازها طراحی جدید و فاصله گرفتن از شکل سنتی و مکعبی اجاق گاز است. اجاق گازهای #منحنی از نمای زیبایی برخوردارند و ظاهری چشم نواز را به آشپزخانه شما القا میکنند.

* اجاق گازهای مورانو به زودی در فروشگاه #نفیس24 موجود میشود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 آبان 1397برچسب:اجاق گاز اخوان، اجاق گاز لوکاتی، قیمت اجاق گاز, توسط علیرضارحمتی